پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4091
-
الف
+

اختصاصی: آی‌فیلم به مخاطبان «نفس» می‌دهد

مجموعه تلویزیونی «نفس» ساخته جلیل سامان از 15 مرداد روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

مجموعه تلویزیونی «نفس» ساخته جلیل سامان روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، پخش مجموعه تلویزیونی «نفس» از دوشنبه 15 مرداد از شبکه بین‌المللی آی‌فیلم آغاز می‌شود.

«نفس» به کارگردانی جلیل سامان سال 1396 ساخته شده و داستان "ناهید" دختر دانشجویی را روایت می‌کند که با جوانی به نام "روزبه" آشنا می‌شود. روزبه عضو سازمان مجاهدین است و چندی بعد در گیرودار وقایع انقلاب با ناهید ازدواج می‌کند، اما افشا شدن یک راز، آن دو را برای رسیدن به حقیقت با حوادث پیچیده‌ای مواجه می‌کند.

احمد کاشانچی تهیه‌کنندگی «نفس» را بر عهده داشته و بازیگران این سریال عبارتند از مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، خسرو شهراز، معصومه قاسمی پور، رامين راستاد، قربان نجفی، سودابه بيضايی، الهام نامی، پژمان جمشيدی، احسان امانی، هادی عامل هاشمی، مهرداد طوفانیان، شهاب شادابی، مجيد سعيدی، پیمان مقدم، فرید کلهر، آتوسا راستی، فوژان قباديان، سيامک احمدی و با حضور افتخاری داريوش فرهنگ، فاطمه گودرزی، هدایت هاشمی، هادی حجازی فر و ساناز سعيدی.

بر اساس این گزارش، مجموعه تلویزیونی «نفس» از دوشنبه 15 مرداد، هر شب ساعت 20:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های 4:00 و 12:00 روز بعد خواهد بود.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر
فرهاد

عاشق این سریالم لطفا کمی دیرتر پخشش کنید مثلا ساعت 10 یا 11 شب. هیچ کدوم از پخش و بازپخشا رو نمیشه دید

فرهاد

بعدش هم پروانه لطفا پخش بشه دوستت داریم آیفیلم

فرهاد

بعدش هم پروانه لطفا پخش بشه دوستت داریم آیفیلم

کاربر مهمان

عاااااااااالیه نفس .... ااین تابستون کولاک کردیداااا

سامان

من هم عاشق این سریال هستم و همچنین یکی از طرفدارای آقای جلیل سامان کارگردان این اثر فضای حاکم در این فیلم طبیعی بوده وآدم را به گذشته و دورانی که داستان روایت می‌کند می‌برد که این نشان نهایت ذوق کارگردان در امر فضا سازی فیلم میباشد ممنون از ای فیلم بابت پخش این سریال

کاربر مهمان

واقعا عاللی